Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Annci Hultström - 18 oktober 2014 17:49

... i torsdags. Träningsvärk, ja. Men inte så illa som jag trodde.

Igår tog jag en PW/jogg efter jobbet. Ska nog se till att det blir rutin, för det var ett väldigt skönt sätt att börja helgen på.

Efter dusch och "onepiecepåklädning" åt vi tacos och lökade på soffan. Till Dobbidoo. När barnet sov såg vi ett avsnitt av The killing. Somnade gott just innan spöktimmen var slagen.

Vaknade strax innan kl 9 i morse. Åt frulle. Gjorde oss klara. Och rullade sedan till Lidingö. Öppet hus-visning av Käppala reningsverk väntade.

Läste om det i lokaltidningen och föreslog det - på SKOJ - till familjen. Trodde det skulle rynkas på näsor åt det. Men nä. Det blev as-på. Så det var bara att bita ihop och åka med. Ångrar mig dock inte. Det var mycket välordnat och super-intressant.

Började med filmvisning och därefter korvätning. Avslutningsvis gick vi ner i berget och fick se allt från början. Silen där det passerade först tills det renat och fint rann ut i Östersjön.

Andra anhalten stank verkligen illa, men efter det var det lugnt på den fronten


Nu har jag (råkat) tagit en tupplur. Vilket gjort mig redo för middag hos familjen Löfdahl. Brukar bli sent, men den här gången ska jac bryta trenden. Det är ju trots allt träning i morrn.

Önskar en trevlig afton!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards