Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 16 september 2014

För precis 1 år...

Av Annci Hultström - 16 september 2014 08:16

... sedan, den 16/9-13, satt jag på planet påväg till Spanien. Marre's å min andra träningsresa väntade. Och vilken vecka... Helt underbart ställe. Om 6 dagar är det dags igen. Samma fantastiska ställe. Och samma bästaste Marre som sällskap! Längtar så jag kräks. Eller nä, det gör jag ju såklart inte... men ja, ni hajjar!


Fler tillbakablickar... I lördags för ett år sedan, fredagen den 13/9-13, jobbade jag min sista dag på förra jobbet. Det firade jag stort ihop med familjen Höjer. Och min egen familj såklart.

Vi åt en trerätters, drack bubbel å Amarone. Det var verkligen toktrevligt!!




Fin present fick jag åxå. Blev löjligt glad. Tack igen underbara ni <3


Förrätten bestod av 3 sorters kräft-varianter. En med mango- och avocadosalsa. Galet god om jag får säga det själv. Varmrätten bidde en höstig köttgryta med kantareller och lingon. Och kronan på verket, desserten, blev en äppelkladdkaka som var bland det godaste jag ätit. Den blev helt perfekt med sin kanelgrädde till. Mmmmmmm...

Söndagen bestod av hallongrottsbakning och därefter försenad födelsedagsfika. Med 7 sorters fika. På mitt nya kakfat!

Syrran med vän och H's päron kom och uppvaktade. Fick en spindelorkidée av syrran och en slant för valfri present av svärisarna. Tänkte köpa mig nåt i Spanien. En skinnjacka kanske...


Ser ni dom bedjande ögonen... "Snälla, bara en smula"? <3

Nu är jag snart på jobbet. Tog en senare buss idag. Det gick sådär... känner mig lite stressad faktiskt. Tror iofs att jag hinner, men jag hatar att komma in med andan i halsen.

Önskar en fin dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards