Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Annci Hultström - 27 september 2014 08:18

Vi äter, andas och lever träning här. I ett, som regel, mycket bra väder.

Men igår hade vi ledig dag, så då fläskade vi på med bubbel till lunch å lite annat gott.

På kvällen rastade vi oss själva med en middag på strandpromenaden. Gaaaaalet god mat! Har ingen bild tyvärr, för min telefon har fått för sig att krångla som faaaaaan. Stänger av sig själv i tid och otid. Riktigt irriterande!

Nåja, lite bilder blir det mellan varven. Här kommer dom.


Fick födelsedagspresent åxå. Ett flip belt. Sååå bra. Tack å tack!


Keps + lockigt hår = Crusty the clown


Världens bästa tränare. Alla borde ha två sånna att tillgå!

Husets viner. Riktigt goda!

Åsså belöningen efter dagens alla pass. Lika gott varje gång.


Inte direkt crowded på stranden.

Eftermiddagsnöjet, papegojshow. Mest för att det var lä där. Faktiskt.


Här vill jag bo!!! Såååå fint. 10 meter från stranden... <3


Så, allt för idag. Nu frulle, sen träning!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards