Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Annci Hultström - 17 november 2013 23:05

... mig. Klockan är 23.00 Jag kommer få sova 8 härliga timmar. Hade jag jobbat kvar på mitt tidigare jobb skulle jag, om lika många timmar, ha jobbat en timme redan. Jag hade varit astrött efter att ha sovit ynkliga (knappa) 6 (förmodligen usla) timmar. Behöver jag säga att jag INTE saknar det?

God natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 17 november 2013 16:09

... jag fått friskluft. Det var ett tag sen sist. Får se till att skaffa mig lite snart igen, för det var skönt. Kanske får göra som Leffe... ställa kl på 05.30 och gå en timme. Kanske. Kanske.

I övrigt har jag tvättat flera maskiner, bäddat rent, bytt W's overall och slöat. Det som är kvar av dagen ska vigas åt läsläxa, middag, dusch och tv. Det är ju Solsidan och Bron idag. Får bara inte missas.

Av Annci Hultström - 17 november 2013 01:03

... på slottet?? Ja, idel skräp i jämförelse till den här kvällen. Om ni frågar mig alltså. För här har det njutits god mat, god dryck och alldeles, alldeles underbart sällskap. Lägger mig nu. Till freds och fylld med god energi!

GOD NATT OCH DRÖM SÖTT

ps Vi åt helstekt fläskytterfilé, fylld med en röra av Philadelphia/vitlök/soltorkade tomater. Till det klyftpotatis och en gräddsås med balsamico. Till efterrätt blev det vitchokladpannacotta. Och drack gjorde vi. Bubbel, rött vin och öl. Mmmmmm...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards