Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Annci Hultström - 1 november 2013 10:23

... i sängen och "vilar frukost". Skönt. Framförallt efter 2 rätt intensiva dagar. Ska ge er en kort sammanfattning...

Onsdag
När jag anlände till Norrköping (på tid) tog jag en taxi till restaurangen. Där slog jag mig ner med ett glas rosé i väntan på de andra.

När de kommit åt vi en god middag och pratade massor. Och länge. Väl på hotellet kollade barnen på en film och vi dunkade oss ner i lobbybaren för mer samkväm. Och ännu mera vin. Var rätt slirig när det tillslut var dags för bingen.

Fick f.ö eget rum. I rummet. Lyxigt värre.

Torsdag
Började morgonen med sång och paket till födelsedagsbarnet. Hon blev mycket glad! Sen frulle.
Efter den vilade vi en stund och knatade sedan ut på stan. Vi gick på Stadsmuseet (fotoutställning mm) och Arbetarmuseet. Båda var riktigt bra.

Kl 15 var det dags för Svärmor att få en manikyr. Under tiden vilade män och barn på hotellet och jag och svägis drack vin.

När hon var klar knatade vi till hotellet och vilade en stund innan det var dags att fixa oss fina inför middagen.

Den intogs på Bryggeriet. Underbart ställe. Trevlig service. Underbar mat. Gott vin. Ja, toppen helt enkelt.

Ja, sen blev det sittning i lobbybaren igen innan de blå slöts kring 23.30-tiden

Och ja, nu är det dags för hemförd. Vi ska bara älga snabbt till Lagerhaus. Såg fina bestick där.

Tjing. Så länge.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards