Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Annci Hultström - 4 november 2013 22:55

... ikväll om 8-åringars sätt att vara. Kände att jag behövde bli liiite klokare.

Lilla stora fina W blir ju snart 8 och följer "hur-vara"-regelverket prickfritt. Som alltid när det gäller faser. Hon drömmer mardrömmar, kan själv samtidigt som hon är en "bebis", är osäker på sig själv, vill vara nääääära osv. Allt detta sedan ca 3 veckor.

I soffan ska vi alla sitta i princip på varann, hon gosar/kramas mer än någonsin, nätterna tillbringar hon gärna i vår säng alt. på en madrass på golvet (där jag hittade henne nu, som synes på bilden längre ner), plötsligt är saker läskiga (mörker, blod mm) och i hennes värld ska vi göra precis allt ihop. Och oj, vad hon älskar oss. Det får hon inte nog av att säga (mysigt iofs).

Ja, det är inte lätt när liten blir stor.

Nu ska jag lägga mig. Måste ju vara pigg i morgon... God natt!!

Av Annci Hultström - 4 november 2013 20:43

... byxor färgade igår. Det bidde liksom fel färg. Eller ja, färgen var rätt (svart)... men graderna var fel. Byxorna får åka i 40 grader, men färgen var för material som måste klara 60-90 grader. Så ny får helt enkelt inhandlas. I helgen. Innan det hinns det inte med. Faktiskt.

Idag har det varit en riktigt tuff 2-dag (fasta). Har varit hungrig som en tok, men det har gått det med. Dock är jag väldigt glad över mina kvarvarande 120 kcal...

Om en stund blir det "Homeland". Ser verkligen fram emot varje avsnitt. Har ni sett det?

Nä, nu ska jag vika lite tvätt och sedan göra mitt kvällsmål. Som ska ätas med andakt.

Tjing!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards