Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Annci Hultström - 3 november 2013 16:02

... att slå sig ner efter att ha storstädat heeeela huset, tvättat mängder av tvätt och slängt en hoper sopor. Nu puttrar basen till kvällens fiskgryta på spisen. Barnet är på gympa. Maken uträttar ärenden i centrum.

Nu ska jag färga om ett par svarta byxor som bleknat lite väl mycket. Sen får det fantame vara nog för idag. Faktiskt. Ska bara... duscha och se på "Solsidan". Inget värre än så. Och sen blir det nog en tidig kväll. Är såååå T R Ö T T. Barnet har drömt en massa mardrömmar (säger hon) och har därför sovit i vår säng hela veckan lång. Och då sover jag som ett praktarsele. Visst, jag hade ju två nätter i eget rum på hotellet... men nä... den egna sängen ger alltid den bästa sömnen.

Nä, nu - upp till tvättmaskinen.

Tjing!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards