Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Annci Hultström - 5 november 2013 20:53

... vaknade jag upp, förväntansfull, till en solig och kall dag. Efter diverse förberedelser och händelser ägnade jag dagen åt detta...


Dagen innan

      


Fotografering innan vigseln

   

  

Vigseln


Fotografering efter vigseln



Säckpipebandet som spelade "Scotland brave" och "Amazing grace"

(sååååå mäktigt)



Festen

           



Ja, idag den 5 november är alltså vår 9:e bröllopsdag. På inbjudan stod det:


Denna dag gifter jag mig
med min bästa vän,
den jag skrattar med,
lever för,
drömmer om
och älskar innerligt


Och det stämmer lika väl idag som då. Visst har vi krisat under perioder. Som alla andra (för gör man inte det är frågan om man lever ut på riktigt??). Men nu är jag säker - det blir vi som gungar gungstol ihop på äldrevården.


Kvällen har vi firat med middag på "Lilla blå" (Scandic i Väsby). Underbart god mat, bra service och fin miljö (efter omfattande renovering). Fira lite mer tänkte vi göra senare. Första helgen i december. Då blir det en natt på herrgård. Utan barn. Nu blir det ett avsnitt av "Bron". Säsong 2. Hittade den på Svt Play. Mycket bra.


Sov gott och dröm sött. Det kommer jag att göra.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards