Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Min mage är...

Av Annci Hultström - 22 april 2013 19:47

... sååååå fin!!!


Jag var ju hus sköterskan idag igen för översyn. Då tog hon bort alla plåster, för första gången och WOW så fint det såg ut. Dock har jag inte mycket till känsel ännu, så det var en rätt skum och lite obehaglig känsla när hon tvättade rent. Det jag kände, när hon drog med en tuss, var på varsin sida om ärret men inte mitt på.


När jag var klar där åkte vi (jag och Marre, skjutsen för dagen... igen) till Stinsen. Där bjussade jag på lunch, som tack för hjälpen. Sen shoppade vi lite. Hon en bikini och jag ett par gördeltrosor som går upp till tuttarna( Är inte det shoppingkontraster så säg). Sköterskan sa nämligen att det var ok att sova med ett par sådana istället för gördeln. För då slipper jag kanterna från stålpinnarna. Nu stör de inte mig så mycket, men det ska ändå bli skönt.


När jag provade trosorna fick Marre en glimt och hon tyckte det såg väldigt fint ut. Ni ska åxå få se det tejplöst någon dag, men det tar vi lite längre fram när svullnade lagt sig lite mer..


När jag kom hem igen, 3 timmar senare, däckade jag på soffan. Helt slut. Jag märker att det är vad jag klarar, 2-3 timmar/dag. Men då är det ju bra att jag är sjukskriven så länge som jag är. Om jag vetat att jag skulle börja jobba på måndag hade jag känt mig aningen stressad nu.


Kl 16 kom barnet hem, så vi har redan hunnit med läxan och middagen. Kvar återstår mys i soffan innan nattning.


I morgon hoppas jag på sol och värme igen. Solstolen ser nämligen väldigt ensam ut där den står...


Ha en finfin afton. Det ska jag ha :-)

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

23 april 2013 15:02

Hej Annci!
Jag heter Julia och jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att är sjukskriven. Jag vill berätta att du kan omfattas av en sjukförsäkring utan att veta om det, om du har jobbat på en arbetsplats som har kollektivavtal. Vi arbetar för att ingen skall missa den ersättning de har rätt till, därför kontaktar vi dig här. Om du har frågor om oss eller om vår försäkring är du välkommen att kontakta oss på Kundcenter på telefonnummer 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar, eller via www.facebook.com/afaforsakring så kan vi hjälpa dig vidare. Du kan också anmäla din sjukskrivning direkt via vår hemsida.

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa om det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Julia
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Annci Hultström

23 april 2013 19:08

Tack Julia,

Vilken service... ett uppsökande försäkringsbolag. WOW!!

En anmälan är nu gjord :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards