Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Annci Hultström - 4 april 2013 22:05

... på pendeln påväg hem. Det var ett grymt bra ställe vi var på, Mosaik på Sankt Eriksgatan 64 (restmosaik.se). Skitgod mat och bra vin. Och med det sällskapet blev kvällen fulländad.

Men vet ni? Nu längtar jag hem till bingen. Jag är trött. Mycket trött. Det har varit mycket idag och ned en hjärna som tydligen vaknade sne-kopplad var det inte lätt att genomleva dagen chat känt mig hur rörig som helst... tror att mitt fokus börjat hitta till open istället. Tänker mycket på det nu...

Önskar er en god natt. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 4 april 2013 06:26

... vaknar en torsdag är det min opdag. Jag känner mig förväntansfull, men nervös. Det är en stor op och jag förväntar mig mycket smärta. Men sen... Åh, jag kommer få gatans finaste mage!!! Tänk att kunna springa utan den där nedrans extratutten, modell enorm. Och att ha tighta kläder. Och att få magmuskeln ihopsydd (har delat sig vilket ger sämre funktion och putande övre mage). Ja, wow!!

Nu ska jag sätta fart. Bussen går om 30 min.

Ha en finfin dag!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards