Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Jodå...

Av Annci Hultström - 18 april 2011 21:30

... verkstaden tog på sig feljobbet, så pengar är åter på mitt konto. Det tackar vi för. 1888 kr som vi kan göra något roligare för. Dock försökte han säga att det var H som sagt att det var topplockspackningen de bytt förra gången... men nä, jag tror mer på det min man säger än det verkstaden påstår att han sagt.


I övrigt har inte dagen bestått i så mycket mer än cykling för den lilla med tillhörande språngmarsh (en mycket smärtsam sådan - ryggjävel), middag, produktion av studsbollar, soft i W´s säng med saga och sedan TV-titt.


Ser just nu på "En unge i minuten". Och jag säger bara.... Åååååååååååååååååå... Jag vill åxå. Och den dagen, om/när den kommer, hoppas jag det lilla livet vill leta sig ut genom rätt hål. Jag är såååå vansinnigt nyfiken på smärtan och hur jag själv skulle klara av det. Åh, där häller tårarna ner. På mig. Jösses... såååå fint det är.


Oj, kom av mig... fastnade i programmet.


Dags att gå och sova. Men först en pronaxen mot värken. Detta med baktanken att få sova gott och smärtfritt inatt.


Sov gott och dröm sött!

 
 
Carina

Carina

19 april 2011 14:07

Att ha förmånen att kunna föda barn naturlig väg är helt fantastiskt.
Jag är av den typen-Kunde man föda barn förr i tiden utan bedövning så kan man nu med.Så alla tre är födda utan bedövning.Det gjorde ont men var värt den smärtan, för det gick ju över då barnet lades på mitt bröst.

Håller tummarna att du får uppleva detta :-)

Kramar

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

19 april 2011 21:16

Åh... jag blir rörd. Ljuvligt! Så ja, det håller jag åxå tummarna för.

"Tyvärr" som föddes W med snitt, efter 28 timmar av värkarbete. Jag öppnade mig bara till 5 cm, sen var det stopp. Jag svär på att det var ryggbedövning som var boven. Så nästa gång blir det nada smärtlindring.

Kram vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards