Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Annci Hultström - 17 mars 2011 20:19

... bilder som utlovat idag. Jag är helt enkelt fööööör trött. Ska lägga mig snart. Det är det enda vettiga att göra. Får ändå inget av värde gjort.


När vi kom hem hämtade H W på dagis och jag började packa åt henne. Sen åkte dom och jag åt lite middag. Till det kollade jag på den där Gastric bypass-diskussionen som var på Kalla Fakta förra veckan. Det förtjänar ett eget inlägg. I morgon. Typ. Sen kröp jag ner i badet. Badbomb, ansiktsmask, scrub, hårinpackning... nice! Nu ser vi på ett avsnitt av Tusenbröder och som sagt - snart sängen.


Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 17 mars 2011 08:45

Jag är 20! Jag är INTE trött! Jag är 20! Jag är INTE trött! 

Jag är 20! Jag är INTE trött! Jag är 20! Jag är INTE trött!

Jag är 20! Jag är INTE trött! Jag är 20! Jag är INTE trött!

Jag är 20! Jag är INTE trött! Jag är 20! Jag är INTE trött!

Jag är 20! Jag är INTE trött! Jag är 20! Jag är INTE trött!



Ja, det är mitt mantra idag. Hela dagen. Man är jävligt kaxig kl. 2 på natten (när man tror sig vara 20 igen), men inte fullt lika kaxig när man vaknar 4 timmar senare. Fast vad gör det - sova kan jag göra i natt. För det är värt det. FAN var kul det var. Det kommer att komma ett par bilder. Men jag är för trött nu, så kanske senare.


Nu måste jag ta hand om min elev. Men vi hörs senare. Om jag är vaken då.


Önskar en bra dag!

Av Annci Hultström - 17 mars 2011 01:53

... är tiden klockan visar. Känns tungt med tanke på att det är jobb i morgon. Men FAN vad kul jag haft. Kvällen slutade på Golden hits *kärlek*. Say no more... God natt!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards