Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Pannknack + håret

Av Annci Hultström - 18 augusti 2010 09:24

God morgon!!


Är den förresten god för er? Här är den sådär, för pannknacken håller sig kvar i ett järngrepp. Fick ju en rejäl massage av H igår, men han får nog gå på ikväll igen. Hjälper inte det får det nog bli ett besök hos kiropraktorn helt enkelt. Brukar ju få åtgärda nacken en gång/år sedan många år. Kanske är det dags nu?!


Här kommer bild på håret förresten. Först den rätta sidan, så som det ska vara och som gör mig nöjd:

  


Åsså fel sida, den han måste se om det går att göra något med:

  


Ser ni hacket och avsaknaden av den snygga övergången? I värsta fall får jag leva med det tills det växer ut såpass att det går att göra snyggt (vill ju inte att det ska bli för kort). Men då mot att han klipper mig gratis nästa gång. Ja, det visar sig ikväll.


Nej, nu ska jag fixa lite småsaker här. Men som alltid - vi hörs senare!

 
 
Ingen bild

Lola

18 augusti 2010 10:35

Hej!
Tyvärr måste jag hålla med om att frisören misslyckats med övergången.
Ge dig inte. Jag håller tummarna.

/*Lola

Annci Hultström

18 augusti 2010 10:51

Bra, då är jag inte helt ute å cyklar.

Tack för tummarna å kommentaren. Rapport kommer :-)

/ A

 
Budda

Budda

18 augusti 2010 17:22

Vad hände? Kul att se!
Jag får se om jag vågar men en tanke (den senaste i raden kring hår) är att klippa mig i höst. Jag skall genomgå en förändring, varför inte passa på?:)

http://www.budda.bloggplatsen.se

Annci Hultström

18 augusti 2010 21:04

Det hände inget idag... de ringde och avbokade, för han hade ringt sig sjuk eller nåt. Han var inte där i alla fall. Men i morgon ska jag göra ett nytt försök.

Ända tills för ett år sedan var jag långhårig. Hade ner till halva ryggen, luggen med. Men så hade jag pluggat matte och när jag var klar med det skrek kroppen efter förändring. Så jag klippte av allt, dagen före vi skulle på ett bröllop. Har inte ångrat mig en sekund.

Har dock lite mer jobb med håret nu eftersom jag har väldigt självlockigt hår. Så det blir till att platta det varannan dag. Men det är det värt och dt går fort eftersom det är så kort.

Så kör - det är en skön förändring som gör stor skillnad. Håret växer ju ut igen om du inte bir nöjd.

Kram till dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards