Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Ny vecka, nya möjligheter

Av Annci Hultström - 9 augusti 2010 08:22

God morgon!


Jaha, så var det en ny vecka. Nu är semestern HELT över, för W är tebax på heltid igen och börjar dagis idag. Hon ser inte fram emot det. Hon har pratat om den här pojken hela ledigheten... hur mycket dumt han säger/gör och att hon inte vill gå dit igen för att han är där. Tänk att en enda liten pojke (6 månader äldre än henne) kan förstöra hela upplevelsen... Trist! Skrev ett brev till fröknarna om det, bad de se till henne lite extra gällande detta. Får se hur det går, hur dagen blir.


Vi såg ju en Wallander igår, "Vittnet". Det var bra. Faktiskt riktigt bra. Alla de där är ju inte, men denna var som sagt det. Kan rekommenderas.


Idag gör det ondare i foten igen. Vet inte om jag tog ut den igår med först ett träningspass och sedan några timmars prommis i stan.


Vad svullen jag är idag... fick knappt på ringarna och det var läääääänge sen. Kanske beror det på det extremt fuktiga luften vi har. Det känns som man är i tropikerna... allt är småfuktigt. Märkligt. Känns som det behövs en rejäl urladdningg. Både ur luften och ur mig ;-). Tog en vätskedrivande i morse, får se om den hjälper.


Nej, nu ska jag äta frulle. Men vi hörs igen, senare.


Ha en bra måndag tills dess!

 
 
Sandra

Sandra

9 augusti 2010 09:51

Vem är det som är så elak mot Wilma?
Verkligen trist att det ska bli så :-(

http://mammasandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards