Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Frostigt - å sömnigt

Av Annci Hultström - 13 januari 2010 08:48

Så var det en ny dag. En ny TRÖTT dag. Sover inget vidare på nätterna... kan det ha med jobbet att göra tro??!?!??!?!!??!?!? Tycker jag vaknar hela tiden å snurrar. Vaknade dyngsvettig... kanske ska sänka elementen i huset igen. För jag lessnade på att frysa förra veckan å satte på dom... Japp, så får det bli - avstängning ikväll.


Igår skulle jag skriva nån rad innan jag lade mig, men orkade helt enkelt inte (sorry). I vilket fall tänkte jag berätta att jag gick en prommis med Linda igår kväll. Det är den enda fördelen med att hon har barn varannan vecka... att vi kan gå promenader på kvällarna. Men jag önskar såklart hellre att vi inte gick promenader till förmån för att hon alltid fick ha sina barn nära. Men nu när det är som det är, så är det nice med prommissällskap. Det blev dock en kortis, jag frös. Istället gick vi hem till henne och snackade skit ett par timmar. Väl hemma sa Henrik att han just skulle efterlysa mig   .


Igår började jag ju kolla på Friskis hemsida. Läste sedan i lokaltidningen att nästa vecka har de gratis prova-på-träning hela veckan. Det ska jag utnyttja kan jag säga!!!


I morse när jag vaknat kollade jag facebook på mobilen... ser då att en av mina fb-vänner (tillika gammal klasskamrat) lider för tillfället. En av hennes hundar försvann i söndags på dagen. Så nu har hon varit ute i 3 nätter i -20 grader och min vän har letat dygnet runt - utan resultat. Fy f*n vilken mardröm! Hittar de henne så är det frågan om i vilket skick hon är. Jag önskar i alla fall att det löser sig... att det är någon vänlig själ som tagit and om lilla Ärtan.


På jobbet går det framåt... sakteliga. Jag har fått beviljat heltid från 12 februari. Men för att "slippa" det funderar jag på att ta semester den veckan som återstår då. Då är sista dagen 12/2 - om 22 dagar. Det går fort - hoppas jag!


Nej, nu slutar jag för nu. Hörs igen senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards