Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Annci Hultström - 7 januari 2015 22:46

... dagen gick trots allt. Och överlevde gjorde jag åxå. Yeah!!

När arbetsdagen var överstökad hämtades jag av H & W. Målet var IKEA och ett besök på en ridsportsaffär. IKEA klarade jag av på 10 min (skulle bara ha två tavellister) medans de andra väntade i bilen.

Då tänkte jag att: Hoppsan, det gick ju smidigt det här.

Skulle jag inte gjort... för då hamnade vi i evighetslånga bilköer... Zzzzzz... En olycka på E18.

Nåja, fram till ridsportsaffären i Bro kom vi. Men några ridbyxor bidde det inte. Nä, röda skulle de nämligen vara. Och det fanns såklart inte. Så i morgon gör vi ett försök på Hööks här i förorten. De har. Enligt katalogen iaf. Om än lite dyrare då... men hon vill gärna ha dom och fick pengar av mormor & morfar att köpa vad hon ville för.

Nä, nu säger jag tack å god natt. Är nämligen trött och tänkte avhjälpa det med sömn. Brukar funka sägs det.

Av Annci Hultström - 7 januari 2015 07:04

... här, dagen då allvaret börjar igen. Vill verkligen inte.

Det har varit en helt fantastisk ledighet. Att bara ha fått vara hemma med de mina och löka runt i helgkostym, spela spel och bara vara. I princip helt utan måsten. Underbart.

Under de 15 månader jag jobbat på ICON har jag bara haft ågren en gång tidigare, men nu är det alltså dags igen. Blääääääää!!!

Jag vet att det blir bra bara jag kommit dit, så det är bara att pallra sig iväg.

Skrev inget igår förresten. Hade fullt upp. Fick nämligen lunchgäster. Mor, far & syster kom för att gratta W i efterskott. Hon blev så glad för sina presenter så... armbandspyssel, pussel, ridhandskar, ridstrumpor, pengar, gossedjur... Härligt!

När de åkt tränade jag, åt middag och låg i sängen. Tanken var att jag skulle sova men det gick väldigt dåligt med det. Hmmmm...

Nä, nu måste jag sätta fart. Oavsett om jag vill eller inte.

Tjing!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards