Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Annci Hultström - 13 januari 2015 21:31

... skit. Jag blir så ledsen när min nya träningskompis gör mig illa. Det är inte ok. Så du, ditt lilla fanstyg, får fantame se till att åstadkomma bot å bättring som plåster på såren. Capich??????

Så ser h*n ut, det lilla äcklet. Så ni vet vad ni ska akta er för. Ja, till den dag jag bevisat motsatsen. För förhoppningsvis stämmer ordspråket: "Ont ska med ont förgås" och då gör den mig inte illa längre. Om ett tag. Sen. När solen skiner.

Passet idag gick f.ö asbra. Tack å lov.

Nu blir det lite rörlighetsträning framför televisionsapparaten. Sen väntar bingen.

Adjö å god natt!!

Av Annci Hultström - 13 januari 2015 07:56

... senare sitter jag (äntligen?) på bussen. Herrejävlar vad halt det var på gångvägen. Ringde till H och sa att han måste gå över till vår 90-åriga för att erbjuda henne skjuts eller shopping. För går hon ut idag kommer det sluta på akuten. Det vill vi inte.

Igår blev det träningsfritt. Eller ja, jag körde mina uppmjukningsövningar i alla fall. Känns helt, bortsett från delar av vänster sida. Där är det stelt, så det är bara att köra på. Idag blir det ett pass. Ska bli intressant att se hur det går.

Förresten... löpbandet är sålt. Kände inte att jag behövde det längre. Så i söndags satte jag ut annons. Kl var 19.41 när annonsen kom in. 19.45 hade första hört av sig. När jag ringde henne 19.53 var det sålt. Hon tog det och hämtade det igår. Så skönt. Plötsligt känns vardagsrummet så mycket luftigare!!

Nu är jag snart på jobbet. Där blir det, som vanligt, frukost. Är hungrig idag. Känns som att min förbränning har kommit igång efter att jag började träna regelbundet. Det är bra.

Nä, hörrni. Ha en finfin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards