Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Annci Hultström - 20 april 2014 19:35

... med allt elände jag redan har, så har jag fått tidernas magknip åxå. Fick det på eftermiddagen och nu när vi skulle äta fick jag knappt ner nåt. Och inte kunde jag sitta upprätt heller. Svullen som en julgris. Skit åxå. Orkar inte. Vill bli frisk. Nu.

Roar mig med att kolla på "Best of Buddy's". Han gör de mest otroliga tårtor. Som tex en Tvättmaskin i full size och en 3 m lång flipflop. Kul program.

Önskar er en bättre afton än min!

Av Annci Hultström - 20 april 2014 15:35

... att vara sjuk när himlen är blå, rosévinet kallt och solstolen ropar mitt namn. Blä!! Men jag har i alla fall nåt att vila ögonen på... Rolf Lassgård på tv:n. Mmmmm... ;-)


Här är f.ö våra frukostägg:


Fina va? Det är äggvästar som gjort mönstret. Himla smidigt.

Av Annci Hultström - 20 april 2014 04:04

... vid 00.30, vaknade vid 02.30 och har sedan dess legat och vridit mig av och an.

Det gör ont i bröstet av att hosta. Ögonen rinner. Halsen gör ondare än någonsin (spottar hellre än sväljer). Huvudet känns som det är inbäddat i bomull. Lederna gör ont. Och i öronen pågår tydligen en expandering... det trycker och bultar.

Fy fan, det var länge sen jag mådde såhär dåligt. Tycker faktiskt rätt synd om mig själv just nu.

Nu har jag flyttat ner till soffan. Behövde miljöombyte kände jag. Kanske hjälper det mig att somna om... Om inte annat kanske tv:n har nåt bra att roa mig med. Hmmm...

Av Annci Hultström - 20 april 2014 00:07

... nu är det inte kul längre. 38,8 och ont precis öööööverallt. Blä!!!!!!

Lägger mig nu och hoppas på magi...

Natti natti!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards