Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Annci Hultström - 6 april 2014 16:29

... Lemon Drizzle Cake idag. Ett jävla jobb. Tog en halv dag att göra. Typ. Och visst, den blev god - men inte så god att den är värd att göra mer än en gång per år.

Slängde ihop några chokladbollsmöss åxå. För W's skull.


Utöver det har jag gjort klart kvällens middag och sprungit min runda. Är färdig för sängen nu... men nä. Nu ska ungarna till gympan. Ååååååh, vad kul det ska bli. Nooooot! Känner mig inte det minsta motiverad idag. Blä helt enkelt.

Av Annci Hultström - 6 april 2014 10:02

... usel natt (sömnmässigt) kröp jag ner i bingen igen för en timme sen. Men somnade såklart inte om. Så nu tänker jag pallra mig upp och fixa frulle.

Sen ska jag baka en kaka. Har lovat en på jobbet det... åsså kommer ju chefen på besök i morgon. Då måste jag ju göra mig till lite ;-).

Sen blir det nog inte så många fler knop gjorda idag. Förrän det är dags att ta tjejerna till gympan. H's tur egentligen, men han är ju fortfarande krank. Feberfri, men hängig.

Vad har ni för planer för dagen?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards