Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Annci Hultström - 19 april 2014 19:24

... sill, 2 körsbärstomatsstora delikatesspotatisar och 1/2 ägg. Det var vad jag petade ner innan jag fick flytta till soffan. Helt slut, ont i hela kroppen och sååå trött. Inte bra detta. Hoppas på underverk, så jag är frisk till i morgon. Hör du det, du som styr över folks hälsa?!

Av Annci Hultström - 19 april 2014 17:44

... febern. 38,1 i detta nu. Som sagt, inte vad jag tänkt med påsken. Blä!!! Tar en Ipren nu, så jag kan äta (halsen gör satan så ont). Sen blir det soffan resten av kvällen. Så nu vet ni var ni har mig...

Av Annci Hultström - 19 april 2014 09:10

... känns det inte som den här påsken blir som tänkt. Och hur var det då undrar ni kanske?

Jo, idag skulle W's rum tokröjas och efter det - äta påskmiddag. I morgon skulle en fondtapet upp och efter det - middag hos svägis @ Co. På måndag skulle vi löka.

Vad blir det istället då? Tja, en krank och sängliggandes Annci. Igår, precis innan John Blund kom, sa jag till H att halsen kändes torr, sträv och lite ond. Kl 5 vaknade jag av att det gjorde ont. Försökte somna om, men nä. Steg upp och tog Ipren. Efter ca en vaken timme somnade jag om och vaknade nu. Känns helt ok, men jag har ju fortfarande Ipren i kroppen.

Precis såhär började det för både W och H. Och H blev sjuk precis en vecks efter att W blitt frisk. Och nu är det precis en vecka sedan H blev frisk. Så det är väl min tur helt enkelt... men åh... om det är så blir jag arg. Vill inte och har inte tid.

Nu ska jag väcka resten och få i oss lite frulle. Sen återstår att se hur resten av dagen blir.

Önskar er en toppendag med sol, god mat och massor av lökande!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards