Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Annci Hultström - 11 september 2013 21:54

... packad. Med mjukiskläder. Mjukiskläder. Märkligt. På restaurang. Ja, det är tydligen så man klär sig på Yasuragi. Hoppas det stämmer, annars får jag skämmas. Rejält.

Jag har, förutom gos, ägnat kvällen åt att tömma jobbtelefonen. Så nu är den klar att byta ägare.

Vi har åxå tagit ner, och testat, "Tango". En ringa-gratis-app. Tänkte att det kunde vara bra nu när vi ska ut å fara kors å tvärs. Båda två.

Ja, sen har det inte hänt så mycket mer. Men det har räckt, jag är helt slut. Så det blir nog bingen inom kort.

Önskar därför en God natt!!

Av Annci Hultström - 11 september 2013 16:10

... till läkaren idag. Och en diagnos blev det - bältros. Nu... jag är ju fan inte 50 år (vanligast då). Än.

Nåväl, om man får hjälp inom 72 timmar från utbrottet, finns medicin att få som lindrar besvären. Så nu ska jag äta 6 tabl. Valaciclovir om dagen i 7 dagar. Kul. Eller inte. Iofs så får man dricka vin ihop med dom, så inget av allt det roliga som väntar ligger i farozonen. Om man ser till "ta-ett-glas"-biten alltså. Däremot får jag inte bada på Yasuragi, men det är ok. Och resan var det åxå lugnt med sa dorren, så jag får lita på honom.

Nu hoppas jag bara att Marre haft vattkoppor... annars lär hon få det... på köpet liksom.

Nu ska jag hem och packa lite. Sen blir det en lugn kväll... har ont... åsså vill jag gosa med de mina.

Av Annci Hultström - 11 september 2013 05:05

... chock. Det vankas jourmorgon (den sista... det låter som ljuv musik i mina öron) och ändå har jag sovit heeeela natten samt vaknat av klockan. Oj, oj - hur ska dagen sluta?!

Axel-besväret har inte blivit värre. Fast heller inte bättre. Får se hur det utvecklas under dagen.

Jag provade en klänning igår som jag inte provat efter att "volangen" togs bort. Den satt som sydd för mig. Kul!!! Ni ska få bildbevis någon dag. Sen. För nu är det ingen vaken här som kan hjälpa till att fota. Konstigt. Eller hur?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards