Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Annci Hultström - 7 september 2013 21:36

... bortskämd igen. Den här gången var det H's familj som var mer än snälla... Blommor, pengar och bakgrejor. Kanon!!

Vi åt smörgåstårta och Tiramisu. Gott.


Nu ligger jag däckad på soffan... känns som jag somnar snart. Blir lätt så när uppvaknandet skedde åt skogen för tidigt.

Så hörrni - God natt!!

Av Annci Hultström - 7 september 2013 16:51

... årets sista "foten-i-solen"-bild månntro? Ja, tagen i Svedala alltså.


Vilken dag. Först låg jag flera timmar i solstolen, sen handlade vi och nu ligger jag här igen. Mmmmmm...

Fast nu måste jag faktiskt slita mig, för smörgåstårtan måste garneras och jag tror omgivningen skulle uppskatta om jag tog en dusch ;-)

Men för all del, njut vidare ni som kan!

Av Annci Hultström - 7 september 2013 16:49

... årets sista "foten-i-solen"-bild månntro? Ja, tagen i Svedala alltså.

[Bild]


Vilken dag. Först låg jag flera timmar i solstolen, sen handlade vi och nu ligger jag här igen. Mmmmmm...

Fast nu måste jag faktiskt slita mig, för smörgåstårtan måste garneras och jag tror omgivningen skulle uppskatta om jag tog en dusch ;-)

Men för all del, njut vidare ni som kan!

Av Annci Hultström - 7 september 2013 10:08

... ute, i strålande sol och +30 grader, är helt underbart. Och än mer underbart blir det när man inser att det är den 7 september. Jag säger det igen: UNDERBARA sommar!!!




Idag vaknade jag kl 05.13, med ett ryck. Drömde om ormar. Blääää... Efter det kunde jag inte somna om, så jag gick upp och sökte 2 jobb. Så inget ont utan nåt gott.

När H sen skulle väckas somnade jag bredvid honom i en timme. Skönt!!

Nu är det alltså dags för frulle och sen blir det en sväng till Centrum. Måste handla lite till dagens middag.

Njut dagen! Det ska jag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards