Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Annci Hultström - 13 maj 2012 19:41

... till min kära svägerska för överlåtande av gratisbiljetten till Grönan idag.


Aldrig förr har vi lyckats få en heldag där för kostnaden av ett sketet sockervadd. Ja, så bra var det. Till å med lunch och filka ingick. Men som sagt, ett sockervadd och ett par snurr på godishjul blev det ut egen ficka.


Och vilket väder!! Vi kunde inte haft det bättre. Det är helt klart den här perioden man ska åka. Varmt, men ändå inte såpass varmt att det blev jobbigt att köa. Köerna var för den delen betydligt kortare åxå än en varm sommardag i juli. Så våren eller sensommaren är att rekommendera.


Väl hemma igen blev det käk från ett nytt ställe här i "byn". En kolgrill och jösses vad gott det var. Kyckling med bulgud och tzatziki. Mmmmmm...


Nu ska jag hänga en maskin, vika lite tvätt plocka i ordning lite och sen leta mig mot bingen. Ska ju upp för att väcka tuppen i morgon.


Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 13 maj 2012 07:48

... att vi skulle vakna till ett strålande sommarväder idag, med tanke på gårdagens skitväder? Tur är väl det, för Gröna Lund väntar på oss. Fick en biljett, av min kära svägerska, som ger oss en gratisdag. Det tackar man inte nej till :-). Så kl 9 åker vi och hämtar en kompis till W. Och sen styr vi in till stan, ska vara där kl. 9.45 är målet. Så nu sätter jag fart. Ha en fin söndag i solen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards