Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Annci Hultström - 19 augusti 2012 18:20

... är på väg att ätas upp ihop med fläskytterfilé, klyftpotatis och ett glas rött. En äkta höstmiddag såhär mitt i sommaren...

Av Annci Hultström - 19 augusti 2012 11:28

... att jag skulle hitta kantareller tillslut. Delar vi broderligt, så blir det nog åtminstone några gram per skalle...

Av Annci Hultström - 19 augusti 2012 08:42

... senare vaknade jag. En vild gissning på att jag behövde sova.

Men hörrni, det där med skönhetssömn måste ju vara skitsnygg. För efter så många timmar borde jag ju se ut som Heidi Klum när jag vaknade, men... nä. Detta var vad som mötte mig i spegeln:

Av Annci Hultström - 18 augusti 2012 21:50

... jag trodde inte det var möjligt att vara så galet trött som jag är nu. Undrar om jag är på g att bli sjuk?!

För att råda bot på en eventuell krasslighet har jag lagt mig. 21.45 På en lördag. Hmmmm... Är jag pigg när jag vaknar blir det svampskogen. Där jag hoppas hitta svamp. Förstås. Någon kanske vill dela med sig av sitt bästa svamphak?! Vore en fin 40-års present tycker jag...

Nä, hörrni... Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 18 augusti 2012 17:01

... hemåt igen. Bilen är fullpackad, men även plånboken. Efter att platshyran är avdragen kvarstår 1100:- i ren vinst. Det är bra tycker vi.

Nu blir det hem, packa ur, hoppa i duschen, fixa käk, hälla upp ett glas rött, äta och tillsist placera den trötta kroppen i soffan. Önskar en trevlig lördag!!

Av Annci Hultström - 18 augusti 2012 13:48

Så det blir spännande att räkna kassan sen.

Av Annci Hultström - 18 augusti 2012 09:15

... framme vid Täby galopp. Bilen är fullpackad, kylväskan likaså. Solen vill titta fram och det känns som det blir en bra dag.

Av Annci Hultström - 17 augusti 2012 22:49

... vilken slö fredag det blev. När jag kom hem dök jag ner i soffan för att vila tills H kom hem.

Tanken var då att vi skulle cykla ner till Centrum för att käka å dricka lite. Men nä... orken räckte inte till det, så med sig hade han hämtmat. Den åt vi i soffan... som f.ö är den enda plats jag vistats på ikväll.

Eller ok, jag har rest mig för att göra picknick för morgondagens loppisvända. Och gått på toa. Jorå...

Nu ska jag förflytta mig till bingen. Där hoppas jag kunna sova gott, så jag är utvilad när jag ska stå och kränga (nä, jag är inte det minsta motiverad).

Önskar er en god natt, med idel fina drömmar!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards