Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Annci Hultström - 15 juli 2011 21:37

...intagit soffläge. Har ätit god mat på T.G.I Druckit vin. Gått en prommis längs Strandvägen. Mår som en prinsessa. Snart blir det sängen. Blir en låååång dag i morgon. Gäller att ladda. Sov gott och dröm sött.

Av Annci Hultström - 15 juli 2011 16:04

... tidernas, tveklöst, längsta dag. Har haft massor att göra, men likförbaskat har den segat sig fram. Jag tror det är för att jag saknar W. Lilla prinsessan. Men snart ses vi. Jag drar härifrån om 23 minuter. Då möter bästa svärföräldrar upp hemma hos oss med henne, för att spara lite tid. För egentligen skulle vi åka till dom och hämta henne, för vidare färd in till stan. Men NATURLIGTVIS glömde vi nycklarna till lägenheten, så då måste jag hem först. Och sen vända in till stan på nytt.


Väl där ska vi äta middag på TGI. Mer än så orkar vi nog inte idag. Måste ju ha krafter kvar för en heldag på Grönan i morgon.


Hade tänkt bjuda på lite bilder idag, men nä... har lagt ordrar på löpande band. Så ni får de helt enkelt på söndag istället. Då blir det en hel hoper från helgen åxå.


Ha en toppenfin kväll & helg (om vi inte hörs). Det ska jag ha :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards