Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Nu jä***r...

Av Annci Hultström - 14 juni 2010 12:15

... ska det löptränas. Marre frågade mig igår om vi inte skulle anmäla oss till I-Formloppet den 11 augusti. Hade funderat på det redan, så det blev så. De har 5 km- och 10 km rundor att välja på. Och vårat val blev 5 km. Men då ska jag baske mig SPRINGA hela. Så från och med nu ska jag ut och springa lite varje dag enligt ett träningsprogram som jag hittat på tidningens I-Form´s hemsida. Det är inga långa turer på en gång och bara 3 ggr/vecka (men jag ska springa lite oftare, det behöver jag). Sen är det ett uppbyggande schema... blir längre och längre eftersom de kommande 8 veckorna. Med det hoppas jag kunna klara av det. Just nu känns det helt främmande. Men tänk om jag skulle klara det?! Då har jag nått mitt största mål redan i år. Peppa mig!!!!


Wilma blev sjuk... ja, eller sjuk å sjuk. I morse när hon vaknade var ögonen helt igenklibbade. Ingen feber, bara det och så kronsnuvig. Så Henrik tog förmiddagen, så drar jag hem och löser av efter lunch. Han var ner med henne till VC och ögondroppar uttdelades. Så hon blir hemma i morgon med. Men sedan hoppas vi det är överstökat. Men det var länge sedan nu. Hon har inte varit hemma sedan i februari... 4 månader sedan. Det är rekord faktiskt.


Nej, nu ska jag ta och dra mig hemåt. Avlösning. Men vi hörs igen senare.



 
 
Ingen bild

Totte

14 juni 2010 12:17

Gryyymmmt.
Jag är imponerad bara av att du ger dig ut å springer. Om det så bara är 100 m. Det är ungefär vad jag klarar ;-) Allt annat är grymt! Hejja

 
Ingen bild

Marre

14 juni 2010 12:19

Heja heja! Jag ska också lägga mig i hårdträning. Satsar på att komma under 30 min. (Så nu var de sagt också ;)

 
Ingen bild

Sara J

14 juni 2010 13:35

Då kanska vi ses :) För jag funderar oxå på att springa det loppet, men då blir det nog 10 km. Men vi missade ju varann på Vår ruset.

Kom igen nu Annci, du kommer att klara springa hela vägen. Go for it girl!!

 
Ingen bild

LH

14 juni 2010 18:58

så klart du kan! perfekt med sommarträning, lättare att ta sig ut

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards