Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Annci Hultström - 6 maj 2010 22:00

Gosh, vad trött jag är. Det blir sängen om en liiiiten stund. Ska bara se klart på Lyxfällan.


Idag efter middagen blev det Wii för hela slanten. Wilma valde olika spel och testade nästan alla. När hon kom till bowling inledde hon med en strike. Lilla tjejen. Och så fortsatte det... inte bara strikar såklart, men många. När hon var klar fick hon mer poäng än mig. Hmmmm...


När hon lade sig körde jag lite själv. Favoriter än så länge är basket och bowling. Wakeboard var åxå kul. Jag är väldigt nöjd - so far :-)


Nej, nu är det slut... så nu blir det sängen. Ska upp tidigt i morgon och gå till VC. Lika bra att gå nu när jag kan, för vill de att det ska tas prover på fastande mage kan jag ta tag i det på måndagmorgon. Direkt efter det ska vi köpa puffar till Wilma (de gamla gick ju sönder sista dagen i Thailand) och åka till badhuset.


Sov gott och dröm sött alla fina läsare!

Av Annci Hultström - 6 maj 2010 15:04

Nu är jag hemma sedan ett tag... Jag åkte ju in till stan på kontroll. Där jag gick igenom besiktningen och fick veta att jag gått ner mer än medel... Normalt under första året är 40 kg och jag har ju redan nu - efter 6 månader - gått ner 33kg. Så det känns bra, även om jag tycker att det går långsamt.


Träffade läkaren åxå i korridoren och frågade honom om vätskan. Han tyckte att jag skulle ta det med vårdcentralen, för han relaterade inte det till operationen. Så därför blir det VC i morgonbitti.


Efter det drog jag till Spånga och hämtade mina knivar. Såååå fina. Ser fram emot att skära med dom.


Därifrån åkte jag till Barkarby och besökte Plantagen och Bauhaus. Är på jakt efter en speciell mosskratta. Grannen har en sån som hon rekommenderar. Men jag hittar den ingenstans. Någon som har något tips?


Efter det åkte jag hem och hämtade Wilma på dagis. Nu ska vi städa lite här och sen blir det till att laga middag. Kvällen ska vigas åt Wiiwii. Wilma ska få testa. Och jag :-).


Förresten - jag fick slutbeskedet från Högskoleprovet idag. Även där var jag över medel. Jag fick 1,1 (max är 2) och medel var 0,86. Nu är bara frågan om det hjälper mig in på utbildningen. Oavsett om jag kommer in eller ej, så kommer jag inte börja nu. Känner mig inte redo att sitta i skolbänken så många år faktiskt. Så jag avvaktar. Men jag tänker ändå låta min ansökan ligga kvar, kul att se om jag kommer in eller ej.


Nej, nu ska jag sätta fart. Men vi hörs igen. Senare.

Av Annci Hultström - 6 maj 2010 08:09

ja, idag är jag trött på riktigt. För inte kom jag i säng när det var tänkt igår inte... nej, för Henrik gjorde ju klart Wiiwii och då var jag ju tvungen att premiärspela. Bowling blev det. Kul som attans!! Idag måste jag prova de andra spelen åxå. Somnade tillslut efter kl. 24 och vaknade kl. 5. Pigg. Men det var då det... nu är det annat ljud i skällan.


Tack och lov så hjälper det med det vackra vädret. Och promenaden jag tog. Den blev f.ö drygt en tredjedel löpning i dag. 11 minuter löpning och 20 minuter rask promenad. Ja, de 11 minuterna löpning var inte i en följd... men väl uppdelad på 3x1 minut, 1x3 minuter och 1x5 minuter. Och 5 minuter på raken det var rekord. Det tar sig sa mordbrännarn   .


Nej, nu måste jag göra mig klar för sen ska jag ju till stan och sköterskebesök.


Men vänner, vi hörs igen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards