Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Idel över medel

Av Annci Hultström - 6 maj 2010 15:04

Nu är jag hemma sedan ett tag... Jag åkte ju in till stan på kontroll. Där jag gick igenom besiktningen och fick veta att jag gått ner mer än medel... Normalt under första året är 40 kg och jag har ju redan nu - efter 6 månader - gått ner 33kg. Så det känns bra, även om jag tycker att det går långsamt.


Träffade läkaren åxå i korridoren och frågade honom om vätskan. Han tyckte att jag skulle ta det med vårdcentralen, för han relaterade inte det till operationen. Så därför blir det VC i morgonbitti.


Efter det drog jag till Spånga och hämtade mina knivar. Såååå fina. Ser fram emot att skära med dom.


Därifrån åkte jag till Barkarby och besökte Plantagen och Bauhaus. Är på jakt efter en speciell mosskratta. Grannen har en sån som hon rekommenderar. Men jag hittar den ingenstans. Någon som har något tips?


Efter det åkte jag hem och hämtade Wilma på dagis. Nu ska vi städa lite här och sen blir det till att laga middag. Kvällen ska vigas åt Wiiwii. Wilma ska få testa. Och jag :-).


Förresten - jag fick slutbeskedet från Högskoleprovet idag. Även där var jag över medel. Jag fick 1,1 (max är 2) och medel var 0,86. Nu är bara frågan om det hjälper mig in på utbildningen. Oavsett om jag kommer in eller ej, så kommer jag inte börja nu. Känner mig inte redo att sitta i skolbänken så många år faktiskt. Så jag avvaktar. Men jag tänker ändå låta min ansökan ligga kvar, kul att se om jag kommer in eller ej.


Nej, nu ska jag sätta fart. Men vi hörs igen. Senare.

 
 
Ingen bild

syrran

6 maj 2010 19:17

gardenscarifier.co.uk
www.hakma.se/product/742416-mosskratta-1-.aspx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards