Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 1 mars 2016

Det händer inte mycket...

Av Annci Hultström - 1 mars 2016 01:58

... annat här än sol, bad, mat, drinkar, solnedgångar. Eller jo, häromdagen var vi wild and crazy och tog taxi till en större strand för middag och shopping. Trevligt avbrott, men jag skulle inte vilja bo där. Nä, vår strand är alldeles, alldeles underbart perfekt.

Nu lite bilder. Med bildtexter.

Vägen till frukostmatsalen går över en kanal.

Ser ni palmen på tillväxt? :-)

I förrgår slog termometern i taket när den låg i solen. +60 hade vi då. Vi tiden för solnedgången (kl 18) hade vi +38. Helt galet varmt!

Maten här på resorten är den i särklass finast upplagda på alla våra resor. Vansinnigt god är den åxå, så det har blivit några måltider här.

Strandbilden har jag helt fräckt snott från Sara. Det är så det är här, paradisiskt. Som att komma till en öde ö på båttur en dag. Fast hela tiden. Och vi bjuds magnifika solnedgångar varje kväll :-)

I söndags körde vi mello-kväll. Med importerade ostbågar å allt :-)

Häromkvällen blev jag själv kvar på stranden med min bok i solnedgången. Det blev inte mycket läst. Istället satt jag och kände mig lyckligt lottad över att ha den här möjligheten till upplevelser. Det ger mig sinnesro och lugn.

Igår satt H & C i poolbaren i "3 öl och en drink"-tid. Förmodligen var det inte bara tårna som såg ut som russin ;-)

Igår kväll, på självaste skottdagen, var det ett par som gifte sig barfota i sanden precis nedanför resorten. Magiskt vackert <3

Ja, det var det. För nu.

Nu ska jag se om jag kommer upp för att rycka några solstolar. Har sån sjuk nackspärr sen ett par dagar, så jag går på smärtstillande. Är det inte det ena, så är det det andra...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards