Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Annci Hultström - 21 februari 2015 08:34

... tränade jag igen. Ett Bodybalance-pass. Jag var där på tok för tidigt, så jag tog en tur på bandet. Den här gången ville jag inte känna mig nedslagen, så jag satte målet på 9 km/tim och 2 min x 3. Det gick bra och jag kände mig aningen mer hoppfull.

Däremot tror jag att jag har nåt skit i kroppen, för igår fick jag munsår för tredje gången på 1 månad. Det har aldrig hänt mig fört så det ihop med orkeslösheten, snuvan och den plötsligt goda sömnen får mig att ana oråd...

Ska ha PT-pass idag, ska ta ett snack med honom och se vad han tror/tycker/känner. Ska åxå nämna hur nedslagen jag blev häromdagen. Efter det hoppas jag det går åt rätt håll. I allt.

Förresten, vi har köpt en smoothiemaker. Så lätt att göra nyttiga måltider. Kör bär och kvarg. Riktigt gott.

Nä, nu blir det frulle. Sen träning.

Ha en finfin lördag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards