Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Annci Hultström - 10 februari 2015 07:53

... jag var på var verkligen helt fantastiskt rolig. Och jag är så glad över att jag vad där. Men nu börjar jag faktiskt tröttna på de sviter den lämnade kvar. För 10:e morgonen vaknar jag med huvudvärk.

Eftersom jag känner mig själv rätt bra vet jag att det är allt huvud-gung när jag dansade i timmar som är boven. Det ställde till det i nacken, som nu bråkar med huvudet. Har hänt förr. Många gånger förr.

Min pt är ju även naprapat, men han ville inte knäcka mig i söndags eftersom han inte var på kliniken (kan tänka mig att det har med försäkringar att göra). Fast det är nog precis vad som krävs, så jag får nog fan falla till föga och boka mig en tid någgerst.

Bajs känner jag om det. Det är dyrt.

Men vet ni? I grund å botten är det värt det. För kul hade jag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards