Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Annci Hultström - 14 september 2012 19:06

... ytterligare en produktiv dag till ända. Men den här gången var det på jobbet jag for runt som en virvelvind.

Började med lite innejobb, för att sedan ta bilen och susa iväg för att träffa två konsulter. Tillbaka på kontoret hade jag två möten och mer innejobb. Vips var det dags att gå hem.

På vägen hem blev det ett besök på butiken, för både ostbågar och cola var slut. Och utan det, inget fredagsmyyyys. Väl hemma kom ett par och köpte sängborden. Och nu, när middagen från donken är intagen väntar en dusch. Efter det är jag redo för en afton i soffan.

Önskar er en skön kväll!!

Av Annci Hultström - 14 september 2012 19:06

... ytterligare en produktiv dag till ända. Men den här gången var det på jobbet jag for runt som en virvelvind.

Började med lite innejobb, för att sedan ta bilen och susa iväg för att träffa två konsulter. Tillbaka på kontoret hade jag två möten och mer innejobb. Vips var det dags att gå hem.

På vägen hem blev det ett besök på butiken, för både ostbågar och cola var slut. Och utan det, inget fredagsmyyyys. Väl hemma kom ett par och köpte sängborden. Och nu, när middagen från donken är intagen väntar en dusch. Efter det är jag redo för en afton i soffan.

Önskar er en skön kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards