Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Annci Hultström - 12 september 2012 23:12

Jag var helt slut när jag kom hem idag. Vet inte om jag åxå dragit på mig nån liten bacill, för H är kronförkyld (och W har ju halsfluss). Har liksom inte haft nån energi senaste veckan.

För att råda bot på det mest akuta tog jag en tupplur när jag kom hem. Somnade som en klubbad och sov gott i en timme. Efter det skulle jag ha varit på ett seminarium, men bristen på ork stoppade mig. Istället gjorde jag en limpa och har sedan den var klar legat på sofflocket.

Därifrån tänker jag förflytta mig nu. Nästa destination är sängen. Vår nya, fina, vita, höga säng.

Så god natt på er därute. Sov gott och dröm sött?!

Av Annci Hultström - 12 september 2012 08:20

... till jobbet. Men med kläder såklart. Hur jag menar? Jo, ni förstår att jag glömde sminkväskan där igår och då ÄR jag naken. Får försöka smyga in, krypa längs golvet, leka moviestar med solbrillor på inomhus eller nåt sånt för att slippa visa min bleka nuna.

Får se hur länge jag blir kvar där idag. W är hemma med H och jag vet inte om han måste till jobbet nåt. Ska ringa efter mina möten. Det var f.ö inte halsböld, men väl halsfluss. Igen. Hela 6 dagar hann hon vara utan penicillin. Skit säger jag om det. Ska driva operation "ta-bort-halsmandlar" nu. För detta var fjärde för i år och nionde sedan förra våren. Hmmmm...

Nej, nu är jag snart framme. Måste förbereda mig inför insmygandet. Hörs igen. Ha en bra onsdag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards