Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Sedär ja...

Av Annci Hultström - 23 april 2012 20:34

... då har det gått ett gäng dagar igen. Heeeeeeeeeelt galet vad tiden går fort. Fatta att april snart är slut. Hmmm... Hur är det möjligt?!


Vad har hänt då?

  • I torsdags hade jag kvällsjobb. Kom inte hem förrän framåt 21.30
  • I fredags var det AW. Den fortsatte med utgång på Golden Hits med några av kollegorna. Åh, vad jag älskar det stället. Musiken är verkligen bäst. Så det blev massor med dans. Blev dock inte så sent. Orken finns inte riktigt där efter en arbetsvecka. Kom i säng 02:30.
  • I lördags hade W lovat att jag skulle få sova läääänge. Det fick jag. !0.30 blev jag väckt. Efter frukost kastade vi oss iväg in till stan och Polismuseet. Det var sådär... W lessnade rätt snabbt, så det blev inte mer än 1,5 tim där. Istället åkte vi och storhandlade på Ica Maxi. Sen bar det av hem där vi lämnade varorna och ilade sedan vidare ner till Restaurang Tiger där vi åt middag. Kvällen avslutades i soffan. För egen del stundvis sovandes. Zzzzzz...
  • På söndagen städade vi lite snabbt och fick sedan lunchgäster. Det var Tina, Micke & Tilda som kom. MYCKET trevligt. Hade inte setts sedan i november, så det var mycket att ta igen. När de åkt spelade vi monopol. Det var evigheter sen sist... och shit vad kasst det gick. Nästan så jag blev på dåligt humör. Ja, så kasst gick det. Tack och lov var vi tvungna att bryta för middag... så då slapp jag förlora alla pengar i alla fall. Efter att ha fyllt och garnerat en tårta, åt min kära kollega som fyllt år under helgen, så lade mig kl. 21 och sov som en klubbad säl. Sköööönt!
  • Måndag. Idag alltså. Gick upp vid 4, packade ihop mig och åkte till jobbet. Där har det ena mötet avlöst det andra. På riktigt. Hela dagen gick åt till olika möten. Förvisso var det bara bra sådana, så mycket blev avklarat. När jag kom hem var det som solokvistallena. W blev hämtad av en kompis pappa idag. Sedan tog han dom till leklandet. Det var studiedag, vilket jag missat, så det passade ju bra. Kl 19:30 kom hon hem igen. Helt slut. Precis som jag. Så jag tänker faktiskt lägga mig nu.

Önskar en god natt. Dröm sött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards