Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Annci Hultström - 21 november 2011 20:32

Kan jag ha den här klänningen på bröllopet på fredag eller är den för... hmmmm... "rockig"?


(klicka för större bild)


Eller passar den jag hade häromdagen bättre?

 


Eller ska jag helt enkelt ut i butikerna för att hitta något annat?


Kom igen, tyck till!!

Av Annci Hultström - 21 november 2011 19:53

... och nästan medvetslös. Ja, faktiskt. Är vansinnigt trött...


Efter en mycket trevlig möhippa i fredags somnade jag sött. Och ovaggad.


Sen bestod resten av helgen av tokstädning (vände upp å ner på hela huset, rensade, slängde, sorterade, gardinbyte mm) och kalas för W. En mycket lyckad helg i alla avseenden. Avslutade med att lägga mig tidigt igår. Allt för att vara pigg för en jourmorgon idag. Men tyvärr misslyckades jag... var jättetrött när jag vaknade. Men av någon konstig anledning gick det över fort (så kanske kan man säga att jag lyckades ändå??). Så när jag väl stod vid busshållplatsen kl 5 kändes det ok. Var på jobbet 05:45. Gjorde en macka, städade kylen och satte sedan igång med jouren. När kollegan kom kl. 6 blev hon lite förvånad över att se mig i full aktion så dags :-).


Resten av dagen bestod i möten och kundbesök. En bra dag. Känns kanon. Och bättre och bättre för varje dag.


När jag kom hem blev det såklart middag. Sedan provade vi spela ett lego-spel som W fick i present. Kul, men lite småkrångligt. Men så är iofs alla spel första gången.


Nu ligger jag och skriver i soffan. Det är vad orken räcker till...


Förresten, TACK alla fina för firandet av W i helgen. Hon är supernöjd för alla fina presenter. Hon fick kläder, ritböcker, en gitarr, spel, pengar (till resan), Pippi-skor, skrivböcker, pysselböcker, en handduk... Ja, en massa fint.


Nej, nu ska jag skriva lite listor på vad som ska göras innan vi drar. Börjar känna att det behövs.


Vi hörs igen en annan dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards