Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Annci Hultström - 1 november 2011 19:55

Så har ytterligare en dag gått. Bara 2 dagar kvar, sen väntar en långhelg fylld med festligheter och därefter börjar allvaret. Jösses vad tiden går fort. Bra på ett sätt... för om exakt 4 veckor, vid den här tiden på dygnet, lyfter planet mot paradiset. Mmmmm...


W har haft en av sina sämsta dagar i livet idag. Tror jag. I alla fall av hennes berättelse att döma... Hör här bara:


När jag hämtar henne i skolan berättade hon att en tjej - vi kallar henne C - i 1:an varit dum mot henne idag. Det hade börjat med att W stod och vevade hopprep åt en tjej som hoppade. C kom och tog repet från W och började veva istället. W sa att det var hon som vevade och bad henne ge tillbaks det. Det sket C i. Då kom en pojke och tog repet ifrån C och gav det till W. Då började C dra ner W´s mössa istället. W bad henne sluta, men nä... Plötsligt kommer C med en planka och började slå W på axeln, så hon har ett stort (typ 10x5 cm stort) blåmärke på axeln. Tack och lov såg en fröken detta och sa till C på skarpen. W fick gå in med en fröken och vila i ett avskilt rum.


Stackars liten! Ja, inte bara W utan även C. Så liten och har redan den synen på andra... hmmm... Ja, jag vet att vi bara hört W´s version. Självklart ska vi ta reda på mer - men faktiskt, hon ljuger aldrig om sånt här. Det skrämmer mig.


Wordfeud... Spela eller inte spela, det är frågan. Jag är hooked. Tycker det är sååå kul. Men HUR svårt ska det vara att spela när man gett sig in i spelet. Det är så frustrerande att ha de där spelen igång, i flera dagar, och motspelaren gör ett drag var tredje dag. Gah... Jag vill ha snabba ryck. I de lägena är jag redo att avinstallera appen och ge upp. Det är en större frustration att vänta än att spela. Vill någon spelsugen adda mig, gör gärna det (annci72) - men gör det bara om du är med på att spela. Ok?!


Nu ska jag fixa med ett par småsaker och sedan leta mig till bingen. Jag är helt slut. Fattar inte varför. Men jag är det.


Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards