Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Annci Hultström - 17 november 2011 22:05

... samtalen, i egenskap av konsultchef och serviceutvecklare, ringda. Jag kände mig trygg och det gick bra. Utöver det börjar jag få grepp om en hel massa. Systemet vi jobbar i börjar fastna. Riktigt bra till och med. Så ja - det känns bra.


Efter jobbet idag var det teamledaremöte som vi var med en kort stund på. Mest för att visa oss så att alla visste vilka vi var. Efter det bar det av hem. Jag hann till å med säga god natt till fröken sötnos innan hon somnade.


Kvällen har avslutats med tvättvikning och lite städning. I morgon ska min företrädare tackas av, så då blir det mat å grejor efter jobbet. Trevligt. Men vet ni vad, det ska bli rätt nice att få vara med familjen på lördag kväll.


Nu väntar sängen. Önskar er alla en god natt. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 17 november 2011 07:30

Jag har inte, på över två år, skrivit så lite och sällan här. Det stör mig samtidigt som jag intalar mig själv att var sak har din tid. Det kommer när rutinerna sitter... efter resan. På jobbet rullar det på. Jag börjar få ihop ett å annat. Kul som attans! Igår var jag ut med en sv mina grupper. Vi åt på Pontus. Supergott och kanontrevligt. Kul att lära känna alla lite mer. Ikväll är det ett kvällsmöte och i morgon galej för henne jag tar över efter. Som sagt, fullt ös. Och om 1,5 vecka drar vi. Innan det ska vi hinna klämma in 2 kalas och ett bröllop. Ja, utöver städning och packning. Det känns som jag kommer somna gott på planet ;-). Igår tränade jag förresten. Pump. Med en kollega på lunchen. Första gången på evigheter. Behöver jag säga att det känns idag? Nä, nu är bussen snart framme. Hörs igen när tid finnes. Ha det bäst tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards