Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Annci Hultström - 28 januari 2011 22:34

... en sån skön fredagskväll det blev. Efter inköp av sallad åkte jag alltså hem. Där möttes jag av en marschall innanför grinden och inne en massa tända ljus. Maten var klar (sånär som på salladen). Så det var bara att hälla upp ett glas och slå sig ner.


Efter det tog jag en låååååååååååååång dusch, på med myskläder och hopp ner i soffan. Lite film hanns med, men sen... "Let´s dance" för hela slanten. Och nu kommer snart upplösningen.


Sen måste jag nog säga att jag letar mig mot bingen. Behöver en god natts sömn till känner jag.


Så jag säger helt enkelt... God Natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 28 januari 2011 16:16

... då återstår det bara 15 futtiga minuter av den här arbetsveckan. Alla ordrar är klara, liksom fakturorna. Känner mig tillfreds. Redo att fira helg.


På vägen hem ska jag stanna till och köpa sallad, sen blir det vidare mot tacosmiddagen. Till det ett glas vin (eller två... möjligen tre) och därefter lite "Let´s dance". För jag antar att min icke handbollsintresserade make kommer vilja göra anspråk på just det. Handbollen.


Det ska målas naglar åxå. På den minsta. Och ätas fredagsmys (ostbollar och popcorn). Kanske en film åxå. Låter som det blir en angenäm afton. Hoppas ni åxå får det bra, vad än ni hittar på.


Over and out - för nu.


Av Annci Hultström - 28 januari 2011 09:30

God morgon världen!


Ännu en solig dag. Sååå underbart! Och utvilad känner jag mig åxå för första gången den här veckan. Kan det bero på att jag faktiskt kom i säng i tid igår?! Så jag fick mina älskade 8 timmar. Men trots det blev inte morgonen som jag tänkt... W vägrade ha en långärmad tröja. Men efter lite "krig" så tog hon på sig den. Väl efter att jag lämnat henne på dagis och satt mig bilen, med musiken på hög volym, rann det av mig.


Jag har tävlat förresten. Här. Men ni får inte göra det. Då minskar ju mina chanser. Och den här gången är det min tur. Faktiskt.


Vad ska er helg bestå av? Vår är lite planerad... i kväll blir det Fredagsmys. Såklart.


I morgon ska vi på skolvisning på morgonen och sen bär det av en sväng till Ikea. Ska köpa lampor och ljus åt oss  samt lampor och gardinstänger åt svägerskan (när vi ändå ska dit). På kvällen skulle vi fått besök, men de hade dubbelbokat. Så lördagskvällen är fri. Kan tänka mig att vi kanske går till simhallen en sväng igen då. Har ju gratis inträde fram till söndag, lika bra att utnyttja det. W tycker ju att det är kul.


På söndag ska vi till svärmor & svärfar. Det blir julgransplundring och firande av Henrik (i efterskott). På förmiddagen kanske vi kan hinna med lite utevaro. Grilla korv kanske?!


Nä, nu kom fakturorna. Ska beta av dom. Men vi hörs senare.


Tills dess önskar jag en fin fredag!


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards