Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Annci Hultström - 11 augusti 2010 20:52

Ja, då är jag hemma igen. Sitter och äter en grekisk sallad. Gott. Men framförallt nödvändigt. Kände i slutet av loppet att jag inte innehöll så mycket energi som jag borde och önskade. Blev lite yrslig faktiskt. Men trots det kämpade jag på. Var verkligen laddad och det gick bra.


Marre kutade runt på 32 minuter - Bra gjort vännen!!!! Lotta tyckte att det söööög fett. Så jag försökte pusha henne, men drog sen ifrån faktiskt. Så när jag såg målet tittade jag bakom mig. Ingen Lotta. Så råkade jag hamna i fel fålla (hamnade där de som skulle springa en mil skulle in och det hade jag ingen som helst tanke på att göra) och förlorade några förvirrade sekunder. Så på upploppet försökte hon spurta förbi mig. Då älgade jag åxå och med en hand på hennes axel kom vi i mål samtidigt. På c:a 39 minuter. Sen dog vi för en sekund.


Efter återupplivningen gick vi och mötte Marre, hämtade tröjor m.m och styrde sedan stegen mot tuben.


Vi utgick ju från mitt jobb, vi parkerade bilarna där. Och räknar man med vägen till och från + loppet så har det blivit 8 km idag. Kommer sova gott inatt tror jag.


Nu har jag ätit klart och tänker duscha. Efter duschen ska jag dricka (en av de få nackdelar med open... inte dricka 20 minuter för eller efter måltid - att jag är törstig nu spelar ingen roll) och sedan sova!


Önskar er alla en god natt, med vackra drömmar!

Av Annci Hultström - 11 augusti 2010 15:04

Har fått några kommentarer de senaste dagarna.Tänkte svara. Nu och här.


Totte:

Ja, är den inte ljuvlig. Hon ser så stor ut, men ändå så liten :-)


Budda-Tina:

Tack, det har varit en kanonvecka. Foten är bra, men händerna bråkar fortfarande lite. Men det får jag nog leva med...  karpaltunnelsyndrom. Fick det när jag var gravid och det har liksom aldrig släppt. Gissar i alla fall att det är det som spökar.


Jenny / Zodic:

Tack snälla! Ja, det är bra. Men jag ska erkänna att jag är lite dålig på att följa det. Ser mer fram emot när jag är klar, för det målet ser jag mest fram emot.


Sandra:

Rundan är nästan 4 km.


Marie-Louise:

Tack snälla! Det känns lika bra som det ser ut ;-)


Lisa:

Tack raring! Men du... du är åxå toppenduktig! Kämpa på!

Och ang. Minerva kan jag tänka mig att de bytt ägare. Det sas nämligen att det brunnit där och att det var stängt ett tag för det. Men det ser trots allt likadant ut nu... så det var säkert annat strul.


Ja, det var dom. Jag tycker det är kanonkul med respons på det jag skriver. Så kommentera gärna oftare... mer... för i förhållande till läsare och inlägg så är det inte så många kommentarer. Och det peppar även mig att skriva. Mer. Bättre. Lägga in bilder.


Nu är det bara en dryg timme kvar av dagen. Sen kommer Lotta och faktiskt Marre hit och möter upp för loppet. Marre har varit sjuk och trodde inte hon skulle kunna, men hon ringde efter lunch och okejade. KUL! Så vid 17-tiden räknar vi med att dra.


Håll tummarna för oss nu!


Hörs ikväll!

Av Annci Hultström - 11 augusti 2010 08:25

God morgon på er alla!


Ja, idag är det dags då... iForm-loppet. Det är c:a 2000 pers. som ska springa 5 km runt Hallonbergen. Det är jag och Lotta som ska "springa". Jag satte "springa" inom "" för jag vet inte hur mycket sprunget det blir. Känner mig förvisso laddad, så hälften hoppas jag kunna springa i alla fall.


Och utanför fönstret skiner solen. Hoppas det håller i sig till kvällen. Enligt SMHI & YR ska det bli lite mer moln men inget regn i alla fall.


Ja, jag gör så gott jag kan helt enkelt. Ska ladda med något extra mellanmål idag åxå tänkte jag.


Idag är f.ö alla fjällvandrare tebax på jobbet. Det hade gått bra. Alla hade kommit runt och ungefär samtidigt i mål. Kanonväder hade de haft åxå. Jag är imponerad och sugen själv. Hade varit kul. Nästa år kanske?! Får se till att bli anställd tills dess.


Bjuder på en bild igen. Missade den igår när jag visade bilder från Storkyrkan. Ville bara visa den "lilla" ljusstaken som står där inne:


Lite mörk bild, men det går väl ändå att skönja W där framför?!


Nu ska jag göra ett par knop här. Faktiskt. Hörs igen. Ha det bra tills dess. 

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards