Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 januari 2019

Av Annci Hultström - 17 januari 2019 21:43

... baske mig inte skriva igår. När jag kom hem från jobbet blev det middagsfix och sen vankades det gyminstruktion minsann.

Vi började med att sitta ner och prata historik och om mål. Mitt mål är att hitta tillbaks till träningsglädjen, få bort värken i ländryggen samt börja springa igen. Jonathan plockade ihop ett pass med fria vikter och annat kul. På lördag kör jag första passet. Längtar. Faktiskt.

I morgon påbörjas mitt livs, hittills, största projekt. 1500 kvm heltäckningsmatta ska bytas i ett fullt möblerat kontor. Det pågår under 6 veckor och under tiden krävs det en hel del logistik. Folk måste ju kunna jobba vidare som vanligt, trots det. Och idag gällde det att se till att allt är klart för flytt av etapp 1. Hade galet mycket att göra. Men oj... vilken adrenalinkick det gav mig. Var fan småhög när jag lämnade för dagen ;-)

Efter det hämtade jag W och sen åkte vi och köpte presenter till helgens födelsedagsbarn.

Nu är det bara sängen kvar. Är sååå trött. Lika trött som när jag vaknade...

Så.. God natt och sov gott!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards