Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 januari 2019

Av Annci Hultström - 14 januari 2019 21:29

... ha dem. Ska knata runt lite mer i morrn å känna efter. På hallmattan. Golvet är inget alternativ. Blir nog inte poppis hos Väsbyhem då... men de ligger bra till att bli bosatta här i det Hultströmska residenset. Så här ser de ut:

Fina va?!

Nä, nu ska jag lägga mig i bingen å mysa med W en stund innan lampan släcks.

Sov gott å dröm sött!

Av Annci Hultström - 14 januari 2019 17:32

... och en vecka har gått av min återuppbyggnadsfas. Hur har det då gått?

Ja, det blev 4 fler promenader än vad som gjorts de senaste månaderna. Bra kost rakt igenom. En viktnedgång på -1,7 kg. Ingen alkohol. Känner mig lugnare. Det finns absolut smolk i glädjebägaren fortfarande, men jag känner ändå hopp om att det kommer lösa sig.

Tror det har att göra med att det är ute nu... processen är igång och går inte att gömma sig för längre. I morrn är det dags för det inledande läkarbesöket. Det känns bra. Jag längtar tillåmed. Vill liksom få igång ytterligare ett verktyg till hjälp. Eller ska jag vara rädd kanske? Är jag beredd på vad detta kan ?ställa till? med? Öppna sig och börja gräva på djupet? Ja, faktiskt.

Idag har jag åxå bokat in en feel-good-weekend med Torhild. Som vi ska prata :-) Den 15-17 feb möts vi halvvägs... i Karlskoga närmare bestämt. Hon kommer ju från Oslo, så det passade bra där. Som jag längtar!!!!

Och ett par nya skor har jag beställt åxå. I morse, när jag satt på toa kl. 05.40 typ. De levereras redan ikväll. Snacka om snabb service. Ett par IceBug Metro2 blev det. Kan jag bara ha dem (har inte provat innan) går det inte längre att klaga på hala vägar. Nope... bara att traska på.

Vad händer mer då? Jo, jag tvättar. Och tvättar. Och tvättar. 4 maskiner kvar, sen är alla korgar tomma. Bara vikandet kvar...

Nej, nu måste jag fixa middag. Men vi hörs nog senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards