Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 30 november 2018

Av Annci Hultström - 30 november 2018 20:48

... en slutkläm på förra helgen.

Efter middagen på lördagen däckade vi alla. När vi tryckt i oss hotellfrullen på söndagen rullade bilen mot Öster Malma julmarknad. Det var en jättefin marknad, belägen på ett gammalt gods från1600-talet. Idag ägt av Jägareförbundet.

De hade allt traditionellt, men vi fick även uppleva nåt mindre traditionellt... döda fåglar. Änder: 30kr/st eller 3 för 80kr. Fasaner: 50kr/st eller 3 för 120kr. Superudda, men coolt på nåt sätt. Det kändes som jag, i den miljön, kastades 100 år tillbaks i tiden när folk bar de i händerna, uppsnörda vid rep i halsen. Hmmm...

Och resten av veckan då?! Tja, jobb... jobb å... eh... jobb. Orken räcker mest till det just nu.

Tänkte f.ö poppa en bubbel idag. Men nä, känslan fanns inte där så det bidde ett glas rött istället.

Nu ska vi starta om Idol och sen blir det bingen. Måste sova ikapp.

Förresten... katten. Ni vet, han Sirap. Vilken katt. Heeeelt oslagbart kelig. Se bara här... W låg på golvet med sin onda höft. Han klev upp å la sig på hennes bröst. Mmmm...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards