Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 november 2018

Av Annci Hultström - 27 november 2018 18:02

... instans till nästa.

W fick plötsligt ont i höfterna i söndags. Efter det har det eskalerat. Igår grät hon av smärta och uppgivenhet. Idag kom ett sms om att hon hade ondare. Efter uppmaning från 1177 kastade jag mig hem från jobbet, hämtade henne i skolan och åkte till akuten. Där var det lång väntan, så H kom och körde henne hem för att jag skulle hinna till käftis. Phu...

Jag ska bara laga en lagning. Med henne var det snäppet värre. Trochanteri blev domen.

Och vad är då det? Ja, en inflammation i översta delen av lårbenet. Eller egentligen närliggande mjukdelar. Vanligast är att kvinnor i övre medelåldern får det. Hmmmm... vår lilla tant!

Nu blir det en kur Ipren och vila. Hjälper inte det ska vi ringa en fysioterapeut. Sista utväg är kortison in i de drabbade områdena.

Må det här vara det (näst) sista vi drabbas av. Orkar liksom inte med det här...

Och ja, näst sista... H opererar sin ena hand den 17/12 *suck*.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards