Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Annci Hultström - 9 februari 2015 20:45

... alltid som man tänkt sig. Min kollega var sjuk, så Gardell uteblev. La ut på FB för att se om någon annan var intresserad, men dessvärre var det inte det. Och själv ville jag inte gå, så jag bokade av.

Istället åkte jag hem, åt med familjen, gjorde läxan med W, nattade W och bakade.

Och jag bakade inte något mindre än kanel-torn. Jojomen. Kanel-torn. Vet du inte vad det är? Ok, kolla här:

Japp, det stämmer... förväxta kanelbullar. Vete f*n vad som hände. De slutade liksom aldrig växa uppåt. Men de är säkert goda. Det luktar så åtminstone.

Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund och sedan lägga mig i tid. Behöver en natts ordentlig sömn till känner jag och förhoppningsvis är den natten just i natt.

Wish me luck!!

Natti natti!!

Av Annci Hultström - 9 februari 2015 08:02

... helg det blev. Efter senaste inlägget åkte vi ju till Ledinge för ritt. Strålande sol, från en klarblå himmel. Gnistrande, vacker och orörd snö. Fin häst. Lyckligt barn. Som föll av för första gången. Slog höften lite, men det gick bra. Trots allt.

Kvällen tillbringade vi hos fam. J och mello-tradition. God mat och härligt sällskap. Som alltid! <3

Igår var W hos en kompis och åkte pulka. Från kl 11-16. Under tiden röjde jag ur ALLT ur min sida av klädkammaren. Sorterade bort ett berg av kläder, torkade alla hyllor å lådor, dammsög. Sen städade vi sovrummet och bytte sängkläder. Härligt!

Efter det åkte jag och tränade. Först ett PT-pass och efter det yogalates. Gick riktigt bra. Jag känner mig taggad och laddad. Det hjälper ju att han ser stor potential i mig och utmanar mig rejält.

Tydligen gjorde jag inte av med tillräckligt mycket energi, för när jag kom hem vid 17.45 bakade jag semmelbullar, lagade jättegod middag och hängde tvätt.

Efter en kort stund framför tv:N somnade jag ovaggad. Och sov gott. Faktiskt.

Nu är jag redo för en ny vecka. Som börjar med jobb och därefter inspirationsföreläsning med Gardell ihop med min kollega. Det är unionen som bjuder. Trevligt!!

Nä, nu - jobbet.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards