Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Annci Hultström - 29 mars 2014 21:00

... efter några timmar på vift.

När barnen var på bio handlade vi lite. Jag köpte en ny tröja, en träningstop, en varm "om-det-händelsevis-skulle-råka-bli-en-sval-sommarkväll"-tröja och en marinblå NY keps (från barnavdelningen på Stadium). En bra dag alltså.



Efteråt blev det middag på Jensens. Jag åt pulled pork. Gott!

Nu är ljusen tända för "Earth hour", men vi fuskar lite faktiskt. Barnen (ja, pluralis eftersom vännen sover kvar) ville liksom se på "Gladiatorerna" och vårt dieselaggregat har vi glömt att tanka. Typ.


Nu ska jag återgå till min man. Som letar kloka citat. Som det här:


Precis så är det!!

Av Annci Hultström - 29 mars 2014 15:13

... fel:


Precis - ett glas med rosé saknas på bilden.

Jag kände mig naken. Sol. +28 grader. Axelbandslös topp. Kjol. Och inget rosé. Helt fel. Men jag kände inte att det passade sig innan barn-bio. Hmmm...

Av Annci Hultström - 29 mars 2014 10:56

... är chockerande siffror. I alla fall om de symboliserar tiden jag slog upp mina blå idag. Herregud, vad hände?? Brukar ju sällan sova längre än till 8.

10 min efter uppvaknandet ringde W's kompis och frågade om hon ville med och bada i simhallen. Så snabbt på med kläder, packa en väska och in med lite föda... sen off she went.

Och nu sitter jag här, i mitt älskade hörn, och äter frulle. +26 visar termometern, så jag blir nog kvar här en stund...


Men inte för länge bara. Ska hinna med en träningsrunda åxå, för nu börjar allvaret igen. Har ju ett lopp att löpa den 4 juni.

Sen bär det av till Kista. W ska på bio med en vän och vi handlar väl lite under tiden.

Ja, det är min dag. Hur ser er ut?!

Av Annci Hultström - 29 mars 2014 10:55

... är chockerande siffror. I alla fall om de symboliserar tiden jag slog upp mina blå idag. Herregud, vad hände?? Brukar ju sällan sova längre än till 8.

10 min efter uppvaknandet ringde W's kompis och frågade om hon ville med och bada i simhallen. Så snabbt på med kläder, packa en väska och in med lite föda... sen off she went.

Och nu sitter jag här, i mitt älskade hörn, och äter frulle. +26 visar termometern, så jag blir nog kvar här en stund...

[Bild]


Men inte för länge bara. Ska hinna med en träningsrunda åxå, för nu börjar allvaret igen. Har ju ett lopp att löpa den 4 juni.

Sen bär det av till Kista. W ska på bio med en vän och vi handlar väl lite under tiden.

Ja, det är min dag. Hur ser er ut?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards