Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Annci Hultström - 8 mars 2014 19:26

... sötnos kommer hem. Trots egenpackad väska och ett starkt yttre. Hon saknar mig sa hon. Så det blir en Mello-kväll i soffan. Passar iofs mig rätt bra, för hela kroppen skriker "Influensa på G"... termometern säger dock inte det. Så jag hoppas det är nån fejk-variant som går över till i morgon.

Det blev lite shopping idag. Skor till W och lite småsaker på Rusta.

När vi kom hem satte vi oss i solen en stund. Underbara vår!!


Och i morrn ska det bli ännu varmare. Härligt!!!!!

När vi skjutsat W till hennes vän åt vi på lokal och åkte sen hem och kollade på en film, Monica Z. Helt ok, även om jag somnade en stund. Nu hoppas jag kunna hålla mig vaken tills Mello är slut.

Hmmm... Mello... Vem ska man hålla på tro?!

Av Annci Hultström - 8 mars 2014 11:07

... som man tänkt sig. Som den här helgen. W skulle till sin största kusin för en tjej-mys-helg. Jag och H skulle förlusta oss med shopping, promenader, fika, bubbel, middag, sovmorgon... Men kusinen blev sjuk. Och själv mår jag åxå räv. Så vi gör det bästa av dagen.


W är hos en kompis och jag njuter en stund i solen (VÄLKOMMEN våren!!)... med Ipren i kroppen. Snart ska vi på en liten shoppingtur och kl 14 ska W skjutsas till nästa kompis. Kanske för övernattning. Om hon "törs". Det visar sig.

Nä, nu ska vi dra. Njut er lördag. Det ska jag. Efter bästa förmåga.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards