Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Annci Hultström - 12 januari 2014 22:36

... jobbig FF-dag det har varit idag. Jag har varit konstant hungrig. Eller rättare sagt sugen. Hade kunnat slå nån för en bulle. Med mandelmassa i. Men trots att det finns i frysen så har jag stått emot. Dock blev det lite mer fruktsallad än tänkt. Och en halv knäckebrödskiva (utan nåt på). Fast det får väl ändå anses som en ok utgång av den jävligaste dagen hittills!?

Nu väntar sängen och sedan hoppas jag att morgondagen känns bättre. Mycket bättre.

Sov gott och dröm sött <3

Av Annci Hultström - 12 januari 2014 16:15

Idag var dagen då jag tveklöst hade kunnat ge upp och skita i allt. Var så galet omotiverad. Och Nordanvinden, ihop med de 7 minusgraderna, gjorde inte saken direkt bättre. Men djävulshornen växte ut och jag tog mig i kragen. Däremot hann jag inte lika långt, stegen var riktigt tunga. Så RunKeeper stannade på 5,6 km och jag brukar hinna kring 6,2 km på 50 min. Nåja, nu är det gjort och jag tillfreds.

Nu ska jag packa ner alla de här godingarna...

... sen är julen ett minne blott. För den här gången.

Bäddade förresten rent igår. Men våra nya påslakan.


Inte bara snygga. De var även galet sköna. Längtar redan nu efter att lägga mig...

Nä, nu - sätta fart!!!

Av Annci Hultström - 12 januari 2014 09:03

... på termometern. Nu. Kl 9. Härliga tider. Eller inte.

Normalt älskar jag när det biter i kinderna. Inte ens -25 stoppar mig. Men efter den här, hittills, fuktiga och extremt milda vintern är det inte lika kul. För kylan blir så jävla rå. Den går ända in i märgen. Så lite jobbigt känns det att jag måste ut i det. Oavsett jag vill eller inte. H har ju träningskort, det ska han vara glad för nu...

God morgon förresten. Har ni sovit gott? Det har jag. Som en klubbad säl. Det är så skönt att äntligen få göra det igen efter ett par års frånvaro av den varan.

Nu blir det frulle, undanplockning av julen och lite städning. Sen blir det gympa-intro. Det är ledarträff och vi hjälpföräldrar (som vi tog på oss att vara för att få in W i en annars fullbokad grupp) ska få lära oss hur vi ska göra. Sen ska en prommis klämmas in och förhoppningsvis en liten stund i pulkabacken.

Vad gör ni denna kylslagna söndag?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards