Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Annci Hultström - 23 augusti 2013 23:53

... dagar har det varit här på bloggen. Kraften har gått till att återanpassa mig till jobbet. Men nu är det fredag och det är sköööönt!!

De senaste dagarna har bestått av jobb. Uteslutande. Och den här kvällen har gått till fredagsmys med familjen och en vän till W. Tacos, ostbågar och Fångarna på fortet.

Jag har åxå slängt ihop den här:


En Västerbottenpaj med kantareller. Den ska vara till morgondagens mini-kräftskiva. Vi ska nämligen fira finaste svägisen som fyllt år. Så det blir det till förrätt och sedan fixar hon varmrätt.

Men innan det ska vi på Skansen. Friends (antimobbningföreningen) har nån happening där med konsert och lite annat. Så jag håller tummarna för fint väder!

Nä, nu blir det bingen. Hoppas på att vakna tidigt så jag kan ta en runda.

Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards