Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Annci Hultström - 18 augusti 2013 16:01

... fått bevis för att jag inte är skapt för att bara uppe sent. Eller snarare tidigt. Vi kom i säng kl 4 och trots det vaknade jag kl 06.40 Naturligtvis kunde jag inte somna om, men låg i dvala till kl 9.30 då resten gick upp.

Efter frulle fick jag skjuts hem av Camilla. Väl där stack W till en kompis och H till affären. Det gav mig en stund i ensamhet. Då sov jag en timme. Men det hjälpte föga. Så nu ligger jag på soffan och lökar. Här lär jag nog bli kvar en stund. Typ hela kvällen ;-).

Nåja, nog om det... nu till gårdagen.

Efter att ha storstädat bottenvåningen duschade jag och gjorde mig i ordning. Vid kl 15.30 var jag hos Marre och tillsammans gjorde vi klart det sista. Sen öppnade hon sin försenade fldelsedagspresent och blev mycket glad ;-)


Hon fick även ett cupcake-stand. Och Ullared-bakplåtspapper. Såklart.

När de andra kommit grillade vi, drack, pratade, kollade gamla foton från tidigt 90-tal (var jag inte bedårande med min schyssta lugg och kråsblus, så säg?!) och pratade ännu mer. En galet trevlig kväll, i härliga haggors sällskap.


Efterrätten blev av naturliga skäl en alldeles, alldeles underbart god tårta. Samma som till min 40-årsdag. Mmmmmmmmmums!!!

Nä, nu ska jag nog ändra läge. Vill ju inte få liggsår ;-).

Avslutar med att säga: TACK underbara ni för en härlig kväll. Pussar och kramar <3

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards