Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Annci Hultström - 6 februari 2012 20:00

... Vilken skillnad att blogga från iPhone istället för Android. Går hur fort som helst att logga in. Ja, den har alltså kommit... jobbtelefonen. Tog bara 4 månader (???).Idag fick jag göra jouren själv då min kollega olyckligtvis försov sig. Men det gick bara bra efter telefonstöttning från en annan kollega. Efter det har dagen rusat i en oanad hastighet. Avslutade den med att bli intervjuad av tidningen Metro. De ska göra en artikel om hur folk i bemanningsbranschen fått sitt drömjobb med hjälp av den. Man såg min resa som lite av en solskenshistoria. Jag hojtar till när den är ute.Nä, nu väntar duschen och sedan programmet "30 grader i februari". Hoppas få skratta. Och gissa vad det blir efter det? Japp, sängen. Så god natt och sov gott!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards